قوانین

قوانین و مقررات استفاده از سرویس های مجموعه میزبانی وب دکتر لینوکس

قوانین و مقررات دکتر لینوکس برای کاربران این مجموعه و استفاده از خدمات این مجموعه و مطالعه آن جزو شرایط استفاده می باشد. با مطالعه قوانین و مقررات دکتر لینوکس با تهیه سرویس از این مجموعه به این منزله است که این شرایط را پذیرفته اید. بنابر قبول شرایط تخطی از هریک از این بند ها و شرایط و قوانین و مقررات دکتر لینوکس عواقب و مسئولیت آن ها بر غهده کاربر خواهد بود.

فعالسازی و تهیه سرویس

اکثر سرویس ها بصورت خودکار پس از تهیه جهت استفاده به کاربر ارائه می شود. اطلاعات این سرویس ها از طریق پیامک و ایمیل به اطلاع کاربر می رسد.

برخی سرویس ها مثل سرور های مجازی یا اختصاصی پس از تهیه کاربر جهت ارائه نیاز به زمان دارد. لذا کاربر می بایست از طریق راه های ارتباطی سفارش خود را پیگیری کند.

تایید استفاده از سرویس ها تنها در صورت پرداخت صورتحساب توسط کاربر می باشد. هیچ شرایطی به جهت استفاده از سرویس بدون پرداخت صورتحساب ها وجود ندارد و دکتر لینوکس این اختیار را دارد تا سرویس را مسدود کند.

در صورت عدم فعالسازی سرویس کارشناسان دکتر لینوکس از پس از تهیه سرویس از طریق تیکت یا برقراری تماس تلفنی با کاربر ارتباط می گیرند. در غیر اینصورت کاربر می بایست از طریق ارسال تیکت یا تماس با این مجموعه این مسئله را به اطلاع برساند.

سرور های مجازی و اختصاصی پس از تهیه بصورت آنی تحویل داده نمی شوند. کاربر می بایست پیش از تهیه سرور مجازی یا اختصاصی با این مجموعه جهت زمان استفاده هماهنگی انجام دهد.

سرویس های هاست دانلود فاقد بکاپ بوده و در صورت از بین رفتن اطلاعات کاربر، دکتر لینوکس هیچ مسئولیتی در قبال آن ها نخواهد داشت. لذا کاربر می بایست همیشه از اطلاعات خود بکاپ تهیه کند.

در صورتی که بین سرویس تهیه شده و سرویس دریافت شده مطابقتی وجود نداشته باشد، کاربر می بایست از طریق راه های پشتیبانی این موضوع را اعلام کنید تا بررسی و رفع شود.

پرداخت صورتحساب

هزینه های تمام شده در دکتر لینوکس توسط کاربر جهت ثبت سفارش کامل باید پرداخت شود.

تغییر قیمت هر دو فصل توسط هیئت مدیره بررسی می شود و در صورت نیاز اعمال می شود.

در صورت افزایش یا کاهش قیمت پیش از ثبت یا تمدید سرویس شامل حال کاربران می شود.

کلیه صورتحساب ها ۱۴ روز پیش از موعد برای کاربر صادر می شود و کاربر باید پیش از اتمام آن را پرداخت کند.

امکان ارائه تخفیف فقط و فقط طبق کدهای تخفیف ارائه شده می باشد و غیر از آن امکان تخفیف دهی روی فاکتور وجود ندارد.

کد تخفیف تنها در ثبت سفارش در صورتحساب لحاظ می شود و در تمدید غیرقابل انجام است.

در صورت عدم پرداخت صورتحساب توسط کاربر، دکتر لینوکس حق انسداد سرویس را دارد و تا زمانی که صورتحساب پرداخت نشود سرویس معلق خواهد بود.

تاخیر در پرداخت صورتحساب ها هیچ تغییری در تاریخ سررسید صورتحساب ایجاد نمی کند و بدلیل نگهداری اطلاعات در سرور بوده است.

انسداد سرویس

در صورت عدم پرداخت صورتحساب در موعد مقرر دکتر لینوکس اجازه انسداد سرویس ها را دارد

در صورت وجود مشکل در سرویس اعم از مصرف منابع بالا، وجود فایل های مخرب در هاست و موارد این چنینی و عدم رسیدگی کاربر باعث انسداد موقت سرویس می شود.

در صورت وجود نفوذ به سرویس و سوء استفاده از منابع سرویس موقتاً مسدود می شود.

در صورت دستور مقامات کشور در رابطه با انسداد سرویس بدون معطلی و قبول مسئولیت سرویس مسدود می شود.

در صورت استفاده از هاست اشتراکی بعنوان هاست دانلود یا بکاپ دکتر لینوکس پس از اخطار به کاربر و عدم رسیدگی اجازه انسداد سرویس را دارد.

وجود محتوای غیراخلاقی یا موارد مرتبط این چنینی تنها با دستور کمیته فیلترینگ و مقامات کشوری اجازه انسداد سرویس وجود دارد.

در صورت فیشینگ در سرویس ها و هرگونه اختلال در سرورها، دکتر لینوکس سرویس را بدون اطلاع کاربر در لحظه بصورت موقت مسدود خواهد کرد.

وجود هر گونه فشار و اختلال در سرور اجازه ای برای انسداد سرویس بصورت موقت برای دکتر لینوکس خواهد بود.

پهنای باند نامحدود بصورت مصرف منصفانه بوده و در دکتر لینوکس این مقدار ۱ به ۸ می باشد.

هاست های دانلود تنها مناسب آپلود و دانلود هستند و هرگونه بارگزاری و اجرای فایل و وب سایت در آن ممنوع می باشد و منجر به انسداد سرویس می شود.

سرویس هایی که بدلیل اختلال در سرور مسدود شده اند، تنها امکان ارسال بکاپ را دارند و کاربر می بایست مشکل را در محیط دیگر رفع کرده و مجدد با ارسال توافقنامه در مورد نحوه استفاده از سرویس از آن استفاده کند.

در صورت ارسال ایمیل های اسپم بخصوص در تعداد بالا و در صورت عدم رسیدگی کاربر سرویس موقت مسدود خواهد شد.

در صورت هرگونه بی احترامی به هر یک از کارشناسان به هر دلیلی سرویس ۱۲ ساعت مسدود خواهد شد و در صورت ادامه این رفتار انسداد دائم خواهد شد.

انسداد حساب کاربری

در صورت دستور مقامات کشوری حساب کاربری بدون مسئولیت این مجموعه مسدود می شود.

عضویت های تقلبی با اطلاعات غیرصحیح انسداد حساب کاربری را بدنبال خواهد داشت.

در صورت هر گونه بی احترامی پس از انسداد سرویس به اعضای این شرکت حساب کاربری بصورت موقت یا دائم مسدود خواهد شد.

حذف سرویس

سرویس هاست های اشتراکی لینوکس در صورت عدم تمدید پس از ۱ ماه حذف و غیرقابل بازیابی خواهند بود.

سرور مجازی در صورت عدم تمدید پس از ۴۸ ساعت حذف خواهد شد.

در صورت ارسال درخواست لغو توسط کاربر پس از ۴۸ ساعت حذف خواهد شد.

در صورت ارسال درخواست بصورت تیکت از سوی کاربر مبنی بر حذف سرویس طبق آن درخواست انجام می شود.

عودت وجه

عودت وجه بی قید و شرط تنها برای هاست ها اعم از هاست دانلود، هاست بکاپ، هاست های میزبانی وب خواهد بود.

عودت وجه بی قید شرط در بند ۱ تنها در یک هفته اول استفاده میسر می باشد.

تنها در صورت هماهنگی و تایید مدیریت عودت وجه در تمام مدت زمان سرویس انجام می شود.

در صورت وجود هر گونه مشکل از سوی سرویس های دکتر لینوکس این مجموعه هزینه را بطور کامل عودت می دهد.

عودت وجه پس از تایید طرفین حداکثر تا ۲۴ ساعت آینده انجام می پذیرد.

سرور های مجازی و اختصاصی عودت وجه ندارند.

سرویس های طراحی سایت، اپلیکیشن و سئو تنها طبق قرارداد عودت وجه دارند.

عودت وجه تنها به حساب به شماره کاربر انجام می شود.

سرور مجازی و سرور اختصاصی

مدیریت سرور مجازی و اختصاصی کاملاً بر عهده کاربر بوده است و دکتر لینوکس هیچ مسئولیتی در این قبال ندارد.

نحوه استفاده از سرور مجازی و اختصاصی کاملاً بر عهده کاربر می باشد و دکتر لینوکس هیچ مسئولیتی در نحوه استفاده کاربر در این سرورها را ندارد.

تنها مشکلات سخت افزاری در سرور مجازی و اختصاصی را دکتر لینوکس پاسخگو خواهد بود.

در صورت عدم ظرفیت در سرور مجازی و اختصاصی در صورت تایید کاربر هزینه بصورت کامل عودت داده می شود.

ارائه سرور مجازی و اختصاصی بین ۱ تا ۵ روز کاری ممکن است زمان بر باشد. از زمان ارائه تاریخ سر رسید سرویس اصلاح می شود.

امکان تنزل در سرور مجازی وجود ندارد و تنها امکان ارتقاء وجود دارد.

در صورت ایجاد مشکل در سیستم عامل ها، نصب مجدد آن ها و کانفیگ آن دارای هزینه خواهد بود.

دکتر لینوکس هیچ مسئولیتی در قبال مشکلات نرم افزار سرور مجازی و اختصاصی ندارد.

حداکثر زمان نگهداری سرور مجازی پس از انقضا ۴۸ ساعت می باشد و در صورت عدم تمدید سرور حذف خواهد شد.

هیچگونه بکاپی توسط دکتر لینوکس از سرور های مجازی و اختصاصی تهیه نمی شود و کاربر می بایست اقدام به بکاپ گیری های منظم کند.

استفاده از سرورهای مجازی و اختصاصی بعنوان پراکسی یا VPN به هیچ وجه قابل قبول نبوده و در صورت مشاهده سرویس مسدود خواهد شد.

پشتیبانی

تمام کاربران می بایست درخواست های پشتیبانی خود را از طریق تیکت ارسال کنند تا کارشناسان به آن ها پاسخ دهند.

پشتیبانی بصورت ۲۴ ساعته در تمام روز های هفته انجام می شود. لذا کاربران در پیک های شلوغی می بایست منتظر بمانند تا نوبت به پاسخ به تیکت آن ها برسد.

پشتیبانی حداقل در لحظه و حداکثر تا ۲۴ ساعت زمان بر خواهد بود.

به درخواست هایی که به زبان غیر فارسی باشد رسیدگی نمی شود.

درخواست هایی که توسط کاربر بصورت تکراری ارسال شود رسیدگی نمی شود.

پشتیبانی تنها در مورد سرویس هایی می باشد که کاربران آن را تهیه کرده اند و دکتر لینوکس در مورد نحوه استفاده کاربران مسئولیتی ندارد.

به درخواست هایی که مربوط به مشکلات کاربر می باشد و ارتباطی با سرویس ندارد تنها در صورت داشتن اطلاعات پاسخ داده می شود و دکتر لینوکس مسئولیتی در قبال آن ها ندارد.

پشتیبانی فروش در تمام ساعات از طریق تیکت و تلفن پاسخگوی کاربران می باشد.

سبد خرید
پیمایش به بالا